• شرکت بیمه سینا در همایش شرکت های برتر ایران 8 رتبه صعود کرد

      شرکت بیمه سینا در همایش شرکت های برتر ایران 8 رتبه صعود کرد


      بیمه سینا در میان 500 شرکت برتر کشور رتبه 153 را کسب کرد .
      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا - همایش معرفی 500 شرکت برتر ایران در شانزدهمین سال رتبه بندی IMI-100 با حضور وزیر محترم صنعت و معدن ، معاون محترم وزیر بازرگانی و رئیس محترم سازمان توسعه تجارت و مدیران بنگاهها و شرکتهای اقتصادی برگزار شد

      شرکت بیمه سینا در همایش شرکت های برتر ایران 8 رتبه صعود کرد


      بیمه سینا در میان 500 شرکت برتر کشور رتبه 153 را کسب کرد .
      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا - همایش معرفی 500 شرکت برتر ایران در شانزدهمین سال رتبه بندی IMI-100 با حضور وزیر  محترم صنعت و ‌معدن ، معاون محترم وزیر بازرگانی و رئیس محترم سازمان توسعه تجارت و مدیران بنگاهها و شرکتهای اقتصادی برگزار شد. این همایش با هدف رتبه‌بندی، شفاف‌سازی فضای کسب و کار و گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور برگزار شد تا شرکت های برتر در مقایسه با سایر شرکتها ، در توسعه برند ملی و بین المللی و اثرگذاری بر اساس رشد پایدار تلاش کنند.
      به گفته برگزار کنندگان این همایش، رتبه‌بندی‌های مشابه زیادی در سطح جهان، منطقه و برخی کشورها وجود دارد که یکی از مشهورترین آنها رتبه‌بندی فورچون 500 است که پانصد شرکت بزرگ دنیا را رتبه‌بندی می‌کند.
      بنا بر این خبر، امسال در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، تعداد شرکت‌هایی که معرفی می‌شوند از تعداد 400 شرکت به تعداد 500 شرکت افزایش یافته است که شاخص اصلی این رتبه بندی ، فروش درآمد شرکت هاست.
      شایان ذکر است از میان این 500 شرکت که از نظر میزان فروش توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران مورد بررسی قرار گرفته اند، شرکت بیمه سینا از رتبه 161 در سال 1390 با 8 رتبه صعود به رتبه 153 در سال 1391 دست یافت.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.