• حضور فعال شرکت بیمه سینا در هشتمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه

      هشتمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه از تاریخ 18 لغایت 21 خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و برخی شرکت‌های خارجی از کشورهایی همانند سوئیس، یونان، قبرس و آلمان برگزار شد تا شرکت های خارجی ضمن معرفی محصولات خود به ارزیابی بازار سرمایه ایران برای انجام سرمایه‌گذاری بپردازند.

      حضور فعال شرکت بیمه سینا در هشتمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه


       هشتمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه از تاریخ 18 لغایت 21 خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و برخی شرکت‌های خارجی از کشورهایی همانند سوئیس، یونان، قبرس و آلمان برگزار شد تا شرکت های خارجی ضمن معرفی محصولات خود به ارزیابی بازار سرمایه ایران برای انجام سرمایه‌گذاری بپردازند.
      این نمایشگاه با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری،  علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ، ولی‌ا... سیف رئیس کل بانک مرکزی افتتاح شد.
      در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام رسیدن تورم نقطه به نقطه از 45 درصد به 17 درصد در دولت یازدهم، افزود: ساختار اقتصادی وابسته به نفت، تحریم و سیاست‌های ناکارآمد در 8 سال گذشته، وضعیت اقتصاد کشور را در شرایط بدی قرار داده بود اما با سیاست‌های جدی دولت در حوزه خارجی، خروج از وضعیت رکود در حال تحقق است.
      وی با بیان اینکه صنعت بیمه می‌تواند با کاهش ریسک بازار، به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها و رونق تولید کمک کند، ادامه داد: هم‌اکنون افزایش سرمایه بانک‌ها در اولویت دولت است. همچنین دولت تلاش دارد بدهی خود به نظام بانکی را به‌طور کامل تسویه کند که البته این روند ممکن است دو تا سه سال طول بکشد.
      نمایشگاه بورس ، بانک  و بیمه با سابقه ای هشت ساله، سال گذشته میزبان 280 شرکت در حوزه های مربوطه در فضایی به مساحت 14 هزار متر مربع بود و در سال جاری نیز بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی در فضایی مفید بیش از 16 هزار متر مربع در هفتمین نمایشگاه حضور به هم رساندند.

      در همین راستا شرکت بیمه سینا به عنوان شرکتی فعال در صنعت بیمه ای کشور در غرفه ای به مساحت 72 متر مربع به همراه سایر شرکت های بیمه ای در سالن 31B حضور داشت و کارشناسان مجرب بیمه ای پاسخگوی سئوالات بازدیدکنندگان در رشته های مختلف بیمه ای از قبیل بیمه نامه های اتومبیل ، مسئولیت ، عمر و پس انداز ، مهندسی و آتش سوزی بودند.
      در این نمایشگاه شرکت بیمه سینا علاوه بر غرفه ای مجزا در سالن31B  به همراه شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا و شرکت های زیر مجموعه در سالن 41 ، حضور یافت و پاسخگوی سئوالات مراجعین بود.
      استقبال بازدید کنندگان از هشتمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه حاکی از گرایش مردم به کسب اطلاعات تخصصی و علمی در حوزه بیمه ای دارد، لذا توسط کارشناسان بیمه سینا در تمامی حوزه ها به مراجعه کنندگان و مشتریان اطلاعات سازمان دهی شده ای جهت آگاهی ارائه گردید و می توان امید داشت که معرفی جزئیات خدمات بیمه ای به متقاضیان و شرکت های مراجعه کننده برای کسب اطلاعات در خصوص بیمه های عمر ، باربری ، مهندسی و مسئولیت ، اتومبیل و بیمه های تکمیلی در افزایش پرتفوی شرکتهای بیمه از جمله بیمه سینا موثر باشد.
      شایان ذکر است مسابقه ای در راستای آشنایی بیشتر مراجعه کنندگان با بیمه های عمر و سرمایه گذاری در 4 روز برپایی نمایشگاه بانک و بیمه و بورس برگزار شد و هر روز به 3 نفر به قید قرعه هدایایی اهداء شد.
      شرکت بیمه سینا در هشتمین نمایشگاه بانک ، بیمه و بورس علاوه بر بازدیدکنندگان پذیرای همکارانی از بنیاد مستضعفان، بیمه گذاران و همچنین همکاران روابط عمومی در حوزه های مختلف بود و علاوه بر آن نمایندگان برخی از شرکت های بزرگ برای پوشش های بیمه ای پرسنل سازمان متبوعشان در غرفه این شرکت به همراه کارشناسان شرکت بیمه سینا به مذاکره نشستند.
      این نمایشگاه بعد از ظهر روز 21 خرداد ماه به کار خود پایان داد .

      گالری تصاویر

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.