• تحریم بیمه نفتکش های ایران همچنان پابرجاست

      مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به تعلیق تحریم بیمه نفتکش‌های ایرانی توسط آمریکا، اعلام کرد: با این وجود گروه بین‌المللی بیمه (IGA) تاکنون این تحریم‌های بیمه ای را لغو نکرده است.

      به گزارش مهر، با گذشت یک هفته از خروج نام شرکت ملی نفتکش از لیست تحریم اتحادیه اروپا، مدیرعامل بزرگترین ناوگان حمل نفت جهان از پابرجا باقی ماندن تحریم بیمه نفتکش‌های ایرانی خبر داد.
      علی اکبر صفایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به لغو تحریم بیمه ای شرکت نفتکش گفت: پس از توافق ژنو تحریم های بیمه ای مربوط به شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت ملی نفت ایران از سوی اداره OFAC وابسته به وزارت خزانه داری آمریکا حذف شد.
      مدیرعامل شرکت ملی نفتکش افزود: با وجود لغو این تحریمها، گروه بین المللی بیمه (IGA) اعلام کرد که به دلیل ریسک‌های مرتبط با حمل و نقل دریایی نفت، امکان بیمه 6 ماهه کشتی‌های نفتکش حامل نفت ایران وجود ندارد.
      این مقام مسئول با تاکید بر اینکه طبق اعلام گروه بین المللی بیمه (IGA)، مدت زمان پوشش‌های بیمه ای در حمل و نقل دریایی مواد نفتی به دلیل ریسک بالایی که در این بخش وجود دارد، تصریح کرد: باید یکساله باشد و از آنجا که توافق نامه ژنو یک دوره 6 ماهه را در بر می گیرد، منتظر هستند تا مدت زمان لغو تحریم‌ها در توافقهای جدید افزایش یابد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.