• ورشکستگی بیمه ها و آوار شدن تعهدات بر دوش دولت

      عبدالرضا مصری با انتقاد از تغییر مداوم و اصلاح قوانین بیمه ای در مجلس، گفت: هر کشوری قوانین بیمه ای خود را اصلاح کند به طور حتم بیمه خود را محکوم به ورشکستگی کرده و بار مالی آن ها را بر دوش دولت ها حواله خواهد کرد.

       مصری مطرح کرد:
      ورشکستگی بیمه ها و آوار شدن تعهدات بر دوش دولت
      متاسفانه اصلاح پی در پی قوانین از سوی مجلس به تغییر مداوم قوانین بیمه ای قشر کارگر نیز منجر شده که این به هیچ وجه به صلاح نیست.

      صنعت بیمه - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از تغییر مداوم و اصلاح قوانین بیمه ای در مجلس، گفت: اصلاح پی در پی قوانین در این زمینه آوار شدن تعهدات بر دوش دولت و ورشکستگی بیمه ها را به دنبال دارد.


      عبدالرضا مصری با انتقاد از تغییر مداوم و اصلاح قوانین بیمه ای در مجلس، گفت: هر کشوری قوانین بیمه ای خود را اصلاح کند به طور حتم بیمه خود را محکوم به ورشکستگی کرده و بار مالی آن ها را بر دوش دولت ها حواله خواهد کرد.

      نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بیمه کارگران ساختمانی به قوت خود باقی است، افزود: متاسفانه اصلاح پی در پی قوانین از سوی مجلس به  تغییر مداوم قوانین بیمه ای قشر کارگر نیز منجر شده که این به هیچ وجه به صلاح نیست.

      این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه ثبات قوانین بیمه ای باعث تقویت و پیشرفت قوانین می شود، تصریح کرد: نباید با اصلاح مداوم قوانین موجب آوار شدن تعهدات بیمه‌ای مردم بر دوش دولت شویم، زیرا این اقدامات پیامدهای اجتماعی دارد.
      وی ادامه داد: اگر هر صندوق بیمه ای دچار مشکل شود دولت باید پاسخ گو باشد مانند صندوق فولاد که دولت صدها میلیارد تومان برای بیمه آن پرداخت می کند.
      وی با بیان اینکه قانون بیمه کارگران ساختمانی بهترین قانون برای کارگری است که یک روز کار داشته و ده روز ندارد، افزود: کارگران ساختمانی با سیستمی بیمه می شوند که بتوانند از بیمه تامین اجتماعی به طور کامل از جمله درمان، از کار افتادگی، فوت و مزایای دیگر در طول ماه برخوردار باشند.

      مصری ادامه داد: متاسفانه یک سال مجلس یک مرتبه با فشار پیمانکاران خواهان دریافت حق بیمه کارگران از شهرداری ها می شود و یک مرتبه پولی که باید از عوارض ساختمان گرفته شود از  پیمانکاران مطالبه می کند که این خود به وضوح آشفتگی قانون بیمه را نشان می دهد.
      وی تاکید کرد: بدترین اشکال مجلس این است که قوانین دائمی بیمه ای را در قانون یک ساله بودجه تغییر می دهد این ظلم بزرگی به کشور، بیمه و نظام های بین نسلی است

      این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه بیمه نظام بین نسلی است،  گفت: خوشبختانه سال 93 بیمه کارگران ساختمانی به همان اصل خود یعنی اخذ حق بیمه از محل عوارض ساختمان بازگشته است.

      عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امیدواریم که قوانین بیمه ای تغییر نکند تا بدین ترتیب همه بتوانند به وظایف قانونی خود عمل کنند.
      منبع:  خانه ملت

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.