• حمایت بیمه گران از سرمایه گذاران در بخش انرژی خورشیدی و بادی

      صنعت انرژی های تجدیدپذیر به عنوان سکوی برای بیمه گران به شمار می رود چراکه بر اساس طرح های ارائه شده بیمه گران درصدند تا حمایت از سرمایه گذاران که مشتاقانه در زمینه انرژی های بادی و خورشیدی فعالیت می کنند را ادامه دهند.

      شرکت های بیمه در جهان آماده هستند تا با کمک دولت ها پوشش های بیشتری را برای حمایت از انرژی خورشیدی و بادی ارائه دهند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به‌نقل از لایو اینشورنس، در میان آخرین خبرها از اتحادیه اروپا آمده است که صنعت انرژی های تجدیدپذیر به عنوان سکوی برای بیمه گران به شمار می رود چراکه بر اساس طرح های ارائه شده بیمه گران درصدند تا حمایت از سرمایه گذاران که مشتاقانه در زمینه انرژی های بادی و خورشیدی فعالیت می کنند را ادامه دهند.

      انرژی خورشید یکی از منابع تامین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی است که از دیر باز به روش ‌های گوناگون مورد استفاده بشر قرار گرفته است. بحران انرژی در سال‌ های اخیر، کشورهای جهان را بر آن داشته که با مسائل مربوط به انرژی، برخوردی متفاوت کنند که در این میان جایگزینی انرژی‌ های فسیلی با انرژی‌ های تجدیدپذیر و از جمله انرژی خورشیدی به منظور کاهش و صرفه ‌جویی در مصرف انرژی، کنترل عرضه و تقاضای انرژی و کاهش انتشار گازهای آلاینده با استقبال فراوانی روبه رو شده است.

      "ویلیس" سومین کارگزار بیمه در جهان هم اکنون در حال مذاکرات پیشرفته با بیمه گران مطرح جهانی مانند "لویدز لندن" است. در این گزارش،‌ هدف اصلی تلاش ها تدوین بیمه نامه ای است که به شرکت های بیمه این قدرت را بدهد تا از سرمایه گذاران در بخش انرژی های تجدیدپذیر حمایت کنند. همچنین گمانه زنی های وجود دارد که این طرح در سال 2015 به مرحله اجرا برسد.

      "اندرو وندن بورن" یکی از مدیران ویلیس در این باره گفت که از سال گذشته سیل عظیمی از نیازها وجود داشته است و سرمایه گذاران و تجار خواهان حمایت هستند. این تجار در حقیقت می خواهند که از آنان در برابر سیاست های اقتصادی و دولتی حفاظت شود.
       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.