• رشد 41 درصدی حق بیمه های صادره شرکت بیمه سینا

      مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه سینا با حضور بیش از 66 درصد از سهامداران بعد از ظهر روز یکشنبه 29 تیرماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد و صورتهای سال مالی منتهی به اسفند ماه سال 1392 مورد تصویب قرار گرفت.

      در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه سینا مطرح شد؛
      رشد 41 درصدی حق بیمه های صادره شرکت بیمه سینا


       

      مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه سینا با حضور بیش از 66 درصد از سهامداران بعد از ظهر روز یکشنبه 29 تیرماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد و صورتهای سال مالی منتهی به اسفند ماه سال 1392 مورد تصویب قرار گرفت.
      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا-  مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت بیمه سینا به ریاست آقای محمد رضا بیگدلی به عنوان نماینده بنیاد مستضعفان برگزار شد و همچنین آقایان اسداله ذاکری نماینده بنیاد علوی و جواد عین آبادی نماینده سرمایه گذاری نیرو به عنوان ناظرین برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ، شرکت بیمه سینا را یاری دادند.
      در ابتدای جلسه حسین دربانیان مدیر مالی شرکت بیمه سینا به ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال مالی 1392 پرداخت. وی تعداد نیروی انسانی سال 92 را 445 نفر اعلام کرد و گفت : تعداد شعب این شرکت در سال 1392 به 56 شعبه و تعداد نمایندگان به 527 نفر رسیده است .
      وی با بیان اینکه حق بیمه صادره در سال مالی 92 از رشد مناسبی برخوردار بوده اظهار داشت : در سال مالی  92 میزان حق بیمه صادره با رشد 41 درصد ، از مبلغ 360 میلیارد تومان در سال مالی 91  به بیش از  508 میلیارد تومان در سال مالی 92 افزایش یافته است.
      مدیر امور مالی شرکت بیمه سینا بیشترین مبلغ حق بیمه و سهم از پرتفوی را مربوط به رشته بیمه درمان با سهم 46% عنوان کرد و افزود: در مراحل بعدی بیمه شخص ثالث با 20.4% و زندگی با 12.6% بیشترین سهم از پرتفوی را در سال مالی 1392 به خود اختصاص دادند.
      دربانیان کل خسارت پرداختی در سال مالی 1392 را 326 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 48 درصد رشد را نشان می دهد و بالاترین سهم خسارت پرداختی مربوط به رشته درمان به میزان 62.7 درصد و شخص ثالث و زندگی به ترتیب با 16.4 و 10.1 درصد در رتبه های بعدی پرداخت خسارت قرار دارند.
      در ادامه این مراسم امین شیرکانی مدیر عامل شرکت بیمه سینا بر اصلاح ساختار سازمان ، اصلاح ساختار درآمدها و هزینه ها و اصلاح ساختار داراییها تاکید کرد.
      وی به سود خالص قبل از کسر مالیات شرکت اشاره کرد و افزود: در سال مالی 92 ، سود حاصله 29 هزار و 900 میلیون ریال برآورد شد که این رقم پس از کسر مالیات به 28 هزار و 454 میلیون ریال رسیده است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.