• اعتراض به خدمات رسانی بیمه توسعه

      تجمع کنندگان پس از حضور در مقابل ساختمان بیمه مرکزی با ورود به لابی این ساختمان خواستار ملاقات با محمد ابراهیم امین رییس کل بیمه مرکزی شدند.

      تجمع بیمه گذاران در مقابل ساختمان بیمه مرکزی
      اعتراض به خدمات رسانی بیمه توسعه

      تعدادی از بیمه گذاران بیمه توسعه در اعتراض به نحوه ارایه خدمات این شرکت امروز شنبه در مقابل ساختمان بیمه مرکزی تجمع کردند.
       
      به گزارش اکو ویژن ، روز شنبه 4 ام امرداد ماه 93 گروهی از بیمه گذاران بیمه توسعه در اعتراض به نحوه ارایه خدمات این شرکت امروز شنبه در مقابل ساختمان بیمه مرکزی تجمع کردند.

      تجمع کنندگان پس از حضور در مقابل ساختمان بیمه مرکزی با ورود به لابی این ساختمان خواستار ملاقات با محمد ابراهیم امین رییس کل بیمه مرکزی شدند. این در حالی است که بیمه مرکزی پروانه فعالیت بیمه های شخص ثالث و زندگی بیمه توسعه را 20 خرداد ماه سال جاری تعلیق کرده است.

      بیمه مرکزی به علت تعلل و تاخیر غیرمتعارف شرکت بیمه توسعه در پرداخت خسارت های جانی بیمه شخص ثالث و به منظور حمایت از حقوق بیمه گذاران، بیمه شدگان و صاحبان حقوق آنها موضوع تخلفات این شرکت را به شورای عالی بیمه گزارش کرده است.

      مهمترین تخلفات این شرکت رعایت نکردن قوانین و مقررات بیمه ای به خصوص انتقال بیش از حد مجاز منابع برای سرمایه گذاری ها در بخش ساختمان و مستغلات از یک سو و تعلل و تاخیر غیرمتعارف در جبران کامل و به موقع خسارت های جانی بیمه گذاران و زیان دیدگان بیمه شخص ثالث اتومبیل و دیون دولت از سوی دیگر اعلام شده است.

      بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماده 28 قانون بیمه شخص ثالث و در راستای وظایف قانونی خود پرونده تخلفات شرکت بیمه را برای تصمیم گیری به شورای عالی بیمه ارجاع داده و این شورا ممنوعیت صدور و تمدید بیمه نامه های شخص ثالث و انواع بیمه های زندگی توسط این شرکت را تا اطلاع ثانوی تصویب کرده است .

      بیمه مرکزی هشدار داده در صورتی که این شرکت در دوره تعلیق فعالیت بیمه های شخص ثالث و بیمه های عمر، این بیمه نامه ها را صادر کند از نظر این سازمان فاقد پشتوانه قانونی است.

      بیمه مرکزی همچنین متذکر شد به بیمه گذاران این شرکت اطمینان می دهد تا پرداخت تمام خسارت های استحقاقی آنها، موضوع را پیگیری خواهد کرد و چنانچه مدیران شرکت بیمه توسعه با تأمین منابع مالی لازم نسبت به پرداخت خسارت زیان دیدگان اقدام نمایند، قطعا شورای عالی بیمه در تصمیم خود تجدیدنظر خواهد کرد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.