• اصل پذیرش نهادی مشکل اصلی تجمیع بیمه ها

      معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به این که هیچ عقل سلیمی در ساختار بیمه ای تعدد را نمی پذیرد،

       معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران:
      اصل پذیرش نهادی مشکل اصلی تجمیع بیمه ها

      مهندس بهمن برزگر مشکل تجمیع منابع نیست. مشکل اصل پذیرش نهادی به اسم نهاد بیمه است.

      معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به این که هیچ عقل سلیمی در ساختار بیمه ای تعدد را نمی پذیرد، توضیح داد: اما این که چرا ادغام بیمه ها برای داشتن یک سیستم بیمه ای یکپارچه اجرا نمی شود، این است نظام سلامت ما کشش یک ساختار بیمه ای واقعی را ندارد.

      به گزارش پایگاه خبری سلامانه، به گفته مهندس بهمن برزگر مشکل تجمیع منابع نیست. مشکل اصل پذیرش نهادی به اسم نهاد بیمه است.
      وی با اشاره به این که هدف از تجمیع بیمه تجمیع منابع است ولی تا به حال در مجلس نیز حتی یک بار به این که این منابع می تواند وارد بیمه شود، رای داده نشده است، خاطرنشان کرد: ما در ساختار سه گانه نظام بهداشت الزامات را نپذیرفته ایم.

      به گفته مهندس برزگر درست است که تجمیع بیمه ها عزم ملی می خواهد ولی تا بین بخش خصوصی و بخش دولتی فاصله معنادار ایجاد نشود، نمی توان به تجمیع بیمه ها امیدوار بود.
      وی همچنین اظهار کرد: یک قانون نیاز به برنامه عمل دارد و این برنامه عمل باید توسط تمامی مولفه ها به رسمیت شناخته شود. تجمیع منابع مورد نظر تمام کارشناسان دنیا است ولی در اجرا مشکلات زیادی وجود دارد.

      معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران گفت: شاه بیت برنامه پنجم توسعه در ماده 32 بند جیم و دال این است که سامانه خدمات جامع و همگانی سلامت به علاوه برنامه نظام درمانی کشور را به اجرا در بیاوریم.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.