• همایش مدیریت بیمه و ریسک: مبانی و کاربردها (با رویکرد بررسی صنعت در ایران و ژاپن) برگزار می‌گردد

      این همایش 24 و 25 سپتامبر مقارن با دوم و سوم مهرماه با رویکرد "بررسی صنعت بیمه در ایران و ژاپن" در توکیو پایتخت کشور ژاپن و در محل دانشگاه هیتوتسوباشی برگزار خواهد شد

       با همکاری پژوهشکده بیمه و دانشگاه هیتوتسوباشی ژاپن:
      همایش مدیریت بیمه و ریسک: مبانی و کاربردها (با رویکرد بررسی صنعت در ایران و ژاپن) برگزار می‌گردد.

      به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، این همایش 24 و 25 سپتامبر مقارن با دوم و سوم مهرماه با رویکرد "بررسی صنعت بیمه در ایران و ژاپن" در توکیو پایتخت کشور ژاپن و در محل دانشگاه هیتوتسوباشی برگزار خواهد شد.
      پروفسور نائویوکی یوشینو – رئیس مؤسسه بانک توسعه آسیا، پروفسور تاکائو یونیاما – رئیس اتحادیه جهانی بیمه و ریسک و استاد دانشگاه هیتوتسوباشی، دکتر غدیر مهدوی – رئیس پژوهشکده بیمه و استاد دانشگاه علامه طباطبایی و هیروشی اندو – مدیرعامل شرکت بیمه توکیو مارین، از سخنرانان کلیدی این همایش می‌باشند.
      بازدید از شرکت‌های بیمه منتخب عمر و غیرعمر و اتکایی به منظور آشنایی با صنعت بیمه ژاپن و بازدید از مناطق تاریخی توکیو و هاکنه، از برنامه‌های جانبی این کارگاه است که توسط انجمن فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های ژاپن تدارک دیده شده است.
      به شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
      افراد داوطلب برای ایراد سخنرانی و یا ارائه مقاله نیز می‌توانند با شماره تلفن 22074227 یا پست الکترونیک Workshophi@irc.ac.ir تماس حاصل نمایند

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.