• ترازنامه و درآمد بیمه مستقیم شرکت های بیمه در جهان/جدول

      ترازنامه و درامد بیمه مستقیم شرکت های بیمه در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد.در میان شرکت های اعلام شده ایالت متحده امریکا با ۸۷.۲ میلیارد دلار درآمد خالص رتبه اول را از آن خود کرد و رتبه دوم جدول به ژاپن با ۱۴.۱ میلیارد دلار اختصاص یافت.

      در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد:
      ترازنامه و درآمد بیمه مستقیم شرکت های بیمه در جهان/جدول

       به گزارش ریسک نیوز، ترازنامه و درامد بیمه مستقیم شرکت های بیمه در سال 2012 میلادی منتشر شد.

      در میان شرکت های اعلام شده ایالت متحده امریکا با 87.2 میلیارد دلار درآمد خالص رتبه اول  را از آن خود کرد و رتبه دوم جدول به ژاپن با 14.1 میلیارد دلار اختصاص یافت.

      بنابراین گزارش ، درآمد خالص شرکت های بیمه انگلستان 12.3 میلیارد دلار اعلام شده که جایگاه سوم را در میان شرکت های بیمه در جهان به خود اختصاص داده است.

      گفتنی است ،درآمد 12 میلیارد دلاری کانادا جایگاه چهارم را برای این شرکت رقم زد و فرانسه با درآمد خالص 7.9 میلیارد دلار جایگاه چهارم را از آن خود کرد.

      این گزارش می افزاید، ایتالیا با 7.4 میلیارد دلار در آمد خالص درجایگاه ششم  و کره جنوبی  با 5.1 میلیارد دلار  در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

      گزارش منتشر شده از درامد خالص شرکت های بیمه در سال 2012 سوییس را با 5.7 میلیارد دلار در جایگاه هشتم و اسپانیا را با 5.6میلیارد دلار و اختلاف کمی در جایگاه نهم قرار داده است.

      در این میان دانمارک به دلیل درامد خالص 3.9میلیارد دلاری در میان ده شرکت برتر به لحاظ بالاترین درامد خالص قرار گرفت.

      کفتنی است ، المان نیز با درامد خالص 3.2 میلیارد دلار پس از دانمارک در رتبه یازدهم واقع شد.

      بنابراین گزارش ، درآمد شرکت سوییس ری در سال 2012 میلادی 4.2میلیارد بوده و میزان حق بیمه این شرکت نیز رشد 13 درصدی را تجربه کرده است.

      سوییس با بیش از 70 دفتر در 30 کشور جهان دومین شرکت بزرگ بیمه محسوب می شود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.