• مجمع عمومی عادی بیمه مرکزی برگزار شد

      مجمع عمومی سالانه بیمه مرکزی به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور مدیر عامل سازمان حسابرسی، نمایندگان وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی برگزار شد

      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، در این مجمع گزارشی از عملکرد بیمه مرکزی و صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۹۲ ارائه و ترازنامه، حساب سود و زیان و صورت های مالی بیمه مرکزی، صندوق اتکایی ویژه تحریم و صندوق بازنشستگی کارکنان بیمه مرکزی بررسی و تصویب شد.
      دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی بیمه مرکزی در این جلسه با اشاره به نقش صنعت بیمه در اقتصاد کشور بر برنامه ریزی لازم برای هدایت و نظارت بیشتر بیمه مرکزی بر عملکرد صنعت بیمه کشور تأکید کرد.
      رئیس کل بیمه مرکزی هم گفت بیمه در دنیا یکی از بازیگران اصلی اقتصاد کشور است و سرمایه گذاری صنعت بیمه کشور از محل ذخایر بیمه ای شرکت های بیمه صورت می گیرد.
      محمد ابراهیم امین افزود سرمایه گذاری در صنعت بیمه کشور در چارچوب قوانین و مقررات تدوین شده در شورای عالی بیمه صورت می گیرد و بر این اساس شرکت های بیمه باید سرمایه های خود را در حوزه هایی سرمایه گذاری کنند که قابلیت نقد شوندگی داشته باشد.
      دکتر حسینی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به پر رنگ شدن نقش بیمه ها در اقتصاد کشور و تعیین تکلیف صندوق های بازنشستگی گفت: بیمه مرکزی باید بتواند از محل سرمایه گذاری شرکت های بیمه به اقتصاد کشور کمک کند.
      گفتنی است مجمع عمومی بیمه مرکزی روز دوشنبه ۲۴ شهریور با موضوع بررسی گزارش عملکرد بیمه مرکزی و صنعت بیمه کشور برگزار شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.