• تخفیف بیمه ای شخص ثالث به شرط نداشتن خسارت

      کارشناس ارشد بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تخفیف های بیمه ای شخص ثالث فقط به شرط نداشتن خسارت اعمال می شود و هیچ ربطی به خدمات شرکت های امداد خودرو یا وعده های بخش های خارج از صنعت بیمه ندارد

      آقای رشیدی در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت : هر خودرویی یک خدمت بیمه ای نیاز دارد که در شرکت های بیمه ای دارای مجور عرضه می شود و دیگر بخش ها مانند امداد خودرو و تعمیر و تامین قطعات هیچ ارتباطی با صنعت بیمه ندارد و هر گونه تبلیغ و ادعا در این باره از جمله در حوزه امداد خودرو ، تلاشی برای فریبکاری وکلاهبرداری است و سبب ضرر و زیان شهروندان می شود.

      کارشناس ارشد بیمه مرکزی گفت : هر دفترچه بیمه شخص ثالث تعدادی برگه یا کوپن دارد و وضع استفاده از انها یا نداشتن خسارت بیمه ای خودرو در سامانه های صنعت بیمه مشخص است و نیازی نیست دیگران خارج از صنعت بیمه دخالت کنند.

      رشیدی اظهار داشت : ممکن است این افراد فریبکار بیمه نامه های جعلی هم بفروشند که هیچ ارزشی ندارد و فقط سبب زیان خریداران می شود.

      گزارش واحد مرکزی خبر ، رشیدی از شهروندان خواست برای تهیه هر گونه خدمت بیمه ای حتما به شرکت های بیمه ای دارای مجوز مراجعه کنند.

      بنابراین گزارش همه اخبار و اطلاعات مربوط به صنعت‌بیمه از طریق سایت رسمی www.centinsur.ir در اختیار شهروندان گرامی قرار می گیرد.

      منبع:صنعت بیمه

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.