• تقلب در بیمه اتومبیل در کره جنوبی رکورد زد

      بر اساس گزارش، سازمان پلیس ملی در کره جنوبی و سازمان نظارت مالی در این کشور، از سال ۲۰۱۰ میلادی تا اواسط سال جاری حدود ۲۵۶ هزار و ۲۱۰ نفر را در این رابطه دستگیر شده اند

      بر اساس گزارش سازمان پلیس ملی در کره جنوبی
      تقلب در بیمه اتومبیل در کره جنوبی رکورد زد

       به گزارش ریسک نیوز،از صنعت بیمه و به نقل از لایو اینشورنس ریویو، روزانه تقریبا 156 نفر به علت تقلب در ارائه پرونده های مربوط به بیمه اتومبیل در این کشور بازداشت می شوند.

      طبق این گزارش، این میزان تقلب در پنج سال گذشته حدود به رقم 1.18 تریلیون وون کره جنوبی (1.13 میلیارد دلار) رسیده است. بر اساس گزارش، سازمان پلیس ملی در کره جنوبی و سازمان نظارت مالی در این کشور، از سال 2010 میلادی تا اواسط سال جاری حدود 256 هزار و 210 نفر را در این رابطه دستگیر شده اند.

      تنها در نیمه نخست سال جاری حدود دو هزار و 822 نفر در تصادفات ساختگی، صدمه به خود، وارد کردن خسارت عمدی به اتومبیل و یا حتی مرگ و زخمی کردن دیگران دست داشته اند. میزان خسارت های جعلی از اول ماه ژانویه تا ژوئن سال جاری به 149.4 میلیارد وون رسیده است.

      این میزان در تقلب ها در حالی در این کشور رو به افزایش است که مقامات سئول با اجرای طرح های بلندمدت درصدد بهبود صنعت بیمه کره جنوبی در بین کشورهای آسیایی هستند. اکنون بیمه گران کره جنوبی به شدت تمایل دارند تا در بازارهای نوظهور فعالیت کنند.

      کشورهای مانند ویتنام، کامبوج و اندونزی برای بیمه گران کره جنوبی بازارهای مناسب و جذابی به شمار می روند چرا که شرایط مطلوب اقتصادی، گوناگونی کانال های توزیع و پیشرفت و توسعه قوانین بیمه ای در این کشورهای آسیایی برای بیمه گران کره ای بسیار جذاب است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.