• توسط بیمه مرکزی صورت گرفت؛ انتشار ۱۴ عنوان کتاب بیمه ای در حوزه کودکان

      چهارده عنوان کتاب بیمه ای برای گروه های سنی کودک و نوجوان توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، این کتاب ها در راستای توسعه فرهنگ بیمه کشور و به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم بیمه ای منتشر شده است.
      کتاب های ماجرای ظفر خان شخص ثالث؛ الفبای موتور سیکلت؛ اندر حکایات شیرین بیمه؛ کتاب جدول؛ تا سه نشه بازی نشه؛ قصه ماشین ممد علی؛ سفره خالی و بره خال خالی؛ تش در خانه خرگوش؛ ماشین هویجی اوف شده؛ صندوقچه امید؛ روزهایی که ابری بود، حادثه هاش رنگی بود؛  بازوی ستاره دریایی؛ فرشته ماهی و کاهوی دریایی و دندان کوسه از جمله این کتاب هاست.
      بر اساس این گزارش، بیمه مرکزی همچنین به منظور فرهنگ‌سازی بیمه برای کودکان بخش ویژه ای نیز برای کودکان در پورتال این سازمان به نشانی www.centinsur.ir راه اندازی و متن کامل تمام کتاب‌ها، ترانه‌ها و لوح‌های فشرده را برای دانلود و بهره برداری کودکان و نوجوانان در آن جانمایی کرده است.
      در سایت بیمه برای کودکان برخی از رشته‌های بیمه‌ای ( مثل بیمه آتش سوزی ، شخص ثالث ، عمر و ...) و برخی از مفاهیم بیمه‌ای برای نوجوانان ( مفاهیمی چون ریسک، حق بیمه، خسارت، غرامت، بیمه نامه، پوشش بیمه‌ای و ...) تعریف و آموزش داده شده است .
      گفتنی است رفتارها و باورهای کودکان و نوجوانان تا حد زیادی متاثر از آموزش‌ها، بازی‌ها و تربیت آنان در دوران کودکی است و بستر ذهنی آنها در سنین پایین آماده تربیت، خلاقیت، نظم‌پذیری و آموزش است. از این رو برخی از مفاهیم اساسی و کاربردی را می‌توان از همان دوران کودکی به آنان آموزش داد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.