• عربستان برخی خدمات بیمه ای را اجباری کرد

      صنعت بیمه در عربستان سعودی در نیمه نخست سال جاری میلادی رشد پایداری داشته است

      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از صنعت بیمه، بیزینس ریپورت نوشت: موسسه مالی "ای.ام بست" در گزارشی اعلام کرد که بازار بیمه در عربستان سعودی در نیمه نخست سال 2014 میلادی همچنان به رشد پایدار خود ادامه داده است و در مقایسه با رشد 24 درصدی حق بیمه خالص ثبت شده نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته می توان گفت که بازار ریاض از حالت سفید و سیاه خارج شده است.

      در این گزارش آمده است که اجباری شدن قوانین مربوط به بیمه در سال 2013 تاثیرات بسزایی در نیمه دوم سال جاری میلادی گذاشته است، هرچند که سال گذشته میلادی برای ریاض بسیار سخت و دشوار بوده است.

      کارشناس بیمه بر این باورند که اکنون ضروری است بیمه گران سعودی با تجدید در استراتژی ها به سمت سوددهی حرکت و سرمایه های بیشتری را جذب کنند.  این در حالی است که تعدادی از مدیران اجرایی در چندین شرکت بیمه در عربستان می گویند که نرخ رشد بخش بیمه در کشورشان در سال جاری میلادی 13 درصد افزایش خواهد داشت.

      اما به دنبال افزایش 15 درصدی بودجه سالانه ریاض نسبت به سال گذشته، اکنون انتظار می رود که سرمایه گذاری های دولتی بیشتری به ویژه در بخش های درمانی صورت می گیرد. این در حالی است که به گفته متخصصان، دولت عربستان در بخش مهندسی بیمه نیز فعالیت های خود را دوچندان می کند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.