• در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه کشور اعلام شد: از دست دادن موقعیت ارتباطی نوعی فرصت سوزی است

      ساده سازی مفاهیم پیچیده بیمه ای، مسیر اطلاع رسانی صنعت بیمه را شفاف می کند و سبب می شود قابلیت ها و ظرفیت های این صنعت به درستی شناسایی و شناسانده شود

      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، مصطفی زندی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با اشاره به این مطلب افزود: تعامل بی واسطه روابط عمومی و رسانه ها از موثرترین ابزارهای رسانه ای است و سهم صنعت بیمه را از فضای موجود رسانه ای کشور به نحو محسوسی افزایش می دهد.
      مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی افزود: مسیر ارتباطی روابط عمومی و رسانه، یک جاده دوطرفه است و تغذیه اطلاعاتی از یک سو و توقع اطلاع رسانی سریع و شفاف از نیازهای اصلی هر دو مجموعه به شمار می رود.
      وی تصریح کرد: در دنیای امروز از دست دادن هر موقعیت ارتباطی، نوعی فرصت سوزی محسوب می شود و روابط عمومی های صنعت بیمه می توانند با بهره گیری از این فرصت ها به توسعه فرهنگ بیمه و بسط آرامش در جامعه کمک کنند.

      زندی در پایان به اهمیت تعامل روابط عمومی های صنعت بیمه با یکدیگر اشاره کرد و گفت: فعالیت های جزیره ای و گاه موازی از آفت های جدی ارتباطی و اطلاع رسانی صنعت بیمه به حساب می آید و باید با ایجاد کارگروه های مشترک و بر اساس ظرفیت ها و توانمندی ها روابط عمومی، مسیر مشخصی را تعریف کرد.
      گفتنی است در پایان نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه، تنی چند از مدیران و سرپرستان روابط عمومی، دیدگاه های خود را در خصوص ارتباطات و روش های بسط آن در صنعت بیمه مطرح کردند و به بیان موانع و راهکارها پرداختند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.