• چه کسانی از صنعت بیمه تحقیق و تفحص می‌کنند

      عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین اعضای هیئت‌رئیسه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور در جلسه دیروزاین کمیسیون خبر داد

      عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین اعضای هیئت‌رئیسه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور در جلسه دیروزاین کمیسیون خبر داد. رییس این هیات با محمد رضا پورابراهیمی است و دیگر اعضای آن...

      عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین اعضای هیئت‌رئیسه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

      عبدالکریم رجبی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور مورد بررسی قرار گرفت.

      وی افزود: در این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه صنعت بیمه کشور تعیین شدند که بر این اساس، محمدرضا پورابراهیمی با رأی اکثریت اعضای کمیسیون به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

      عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: در ادامه این جلسه، حسین‌زاده بحرینی نایب رئیس اول، حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی نایب رئیس دوم و عاشوری قلعه‌رودخانی نیز به عنوان دبیر هیئت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور انتخاب شدند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.