• آغاز ثبت نام پنجمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای

      انجمن حرفه ای صنعت بیمه اقدام به برگزاری پنجمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای می نماید

      انجمن حرفه ای صنعت بیمه اقدام به برگزاری پنجمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای می نماید. لذا بدین منظور به اطلاع کلیه علاقمندانی که موفق به شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای نشده اند می رساند، پنجمین آزمون صلاحیت حرفه ای، روز جمعه (01 اسفندماه 93) به همت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در سطح مقدماتی و بصورت تستی برگزار خواهد شد.

      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از انجمن حرفه ای صنعت بیمه، کلیه افرادی که دارای مدرک دیپلم با دو سال سابقه کار در حوزه بیمه و یا فوق دیپلم و بالاتر هستند می توانند در این آزمون شرکت نمایند. بر اساس این گزارش کسب اعتبار بالاتر حرفه ای در کل صنعت و در بین فعالان بازار بیمه و همچنین فرصت دستیابی به جایگاه های شغلی بالاتر از مزایای دریافت این گواهینامه می باشد.
      علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این آزمون، بر روی فرم ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای در قسمت چپ سایت کلیک نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه و واریز هزینه شرکت در آزمون بصورت اینترنتی و دانلود منبع آزمون در مرحله آخر، ثبت نام خود را قطعی نمایند.
      ثبت نام تا یکماه قبل از زمان برگزاری آزمون امکان پذیر خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت اطلاع از سرفصل موارد امتحانی این آزمون به قسمت گواهینامه صلاحیت حرفه ای - سرفصل آزمون مراجعه نمایند.
      این گزارش می افزاید، به افرادی که موفق شوند در این آزمون نمره قبولی دریافت کنند گواهینامه معتبر صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه در سطح مقدماتی اعطا خواهد شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.