• حضور فعال شرکت بیمه سینا در نمایشگاه الکامپ

      معرفی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری(یارمند) در نمایشگاه الکامپ



      غرفه شرکت بیمه سینا در بیستمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) پذیرای بازدیدکنندگان جهت معرفی بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بود.
      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا- شرکت بیمه سینا  به منظور معرفی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری(یارمند) و با هدف شناسایی این نوع بیمه نامه ها در بیستمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) که به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور از 16 لغایت 19 آذر ماه در محل نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور یافت.
      بنا بر این گزارش ، کارشناسان شرکت بیمه سینا در سالن B31  و در غرفه ای به مساحت 24 متر مربع و به مدت 4 روز به معرفی بیمه نامه های مختلف به ویژه عمر و سرمایه گذاری(یارمند) پرداختند و پاسخگوی سئوالات بازدیدکنندگان بودند . همچنین صدور بیمه نامه یارمند به صورت آنلاین در محل غرفه انجام پذیرفت.
      معرفی قابلیت ها و توانمندی های بیمه ای ، نحوه ارائه خدمات به بیمه گذاران و  شناسایی بیمه های عمر و سرمایه گذاری و معرفی آن به بازدیدکنندگان از اهداف حضور شرکت بیمه سینا در بیستمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) معرفی شدند.
      شایان ذکر است در افتتاح این نمایشگاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، معاون وزیر صنعت، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد حضور داشتند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.