• سمینار روش‌های مدرن در علوم اکچوئرال برگزار می‌شود

      سمینار «روش‌های مدرن در علوم اکچوئرال» اواخر فروردین‌ماه سال آینده با حضور کارشناسان و اساتید حوزه بیمه در پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد

       به همت پژوهشکده بیمه و با حضور پروفسور یان دان
      سمینار روش‌های مدرن در علوم اکچوئرال برگزار می‌شود

      سمینار «روش‌های مدرن در علوم اکچوئرال» اواخر فروردین‌ماه سال آینده با حضور کارشناسان و اساتید حوزه بیمه در پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
      به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، دکتر علیرضا دقیقی، معاون پژوهشی این پژوهشکده طی یک نشست خبری گفت: سمینار یک روزه‌ای درخصوص علوم اکچوئرال تحت عنوان «روش‌های مدرن در علوم اکچوئرال» اواخر فروردین‌ماه در پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد. دکتر دقیقی افزود: در سالیان گذشته تعداد متخصصان علوم اکچوئرال در ایران چندان قابل اشاره نبود و در شرایطی که شرکت‌های بیمه می‌بایست برای نرخ‌گذاری در تمام رشته‌های بیمه‌ای به صورت حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردند، رفته رفته علوم اکچوئرال جایگاه بیشتری پیدا کرد و بر این اساس، پژوهشکده بیمه به عنوان یک نهاد پژوهشی این نیاز را در صنعت بیمه کشور احساس کرد و با این هدف از حدود 2 تا 3 سال پیش تلاش کرد در این حوزه فعال‌تر عمل کند.
      معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه ادامه داد: قرارداد و امضای تفاهمنامه با دانشگاه شهید بهشتی درخصوص تاسیس دوره دکترای علوم اکچوئرال و همچنین دوره فوق‌لیسانس در این رشته و ترجمه کتب و مقالات مرتبط از سوی این پژوهشکده و ارتباط با نهادهای دانشگاهی و اساتید برجسته این رشته، از موضوعات مهمی بود که در دستور کار قرار گرفت و با این رویکرد، پژوهشکده تصمیم گرفت سمینار یک روزه‌ای در تهران برگزار کند که از سطح بالای علمی و کاربردی مورد نیاز صنعت بیمه کشور برخوردار باشد.
      وی با بیان اینکه پژوهشکده بیمه در برگزاری همایش‌ها و جلساتی در اینگونه رشته های علمی، عزم خود را جزم کرده است، اضافه کرد: در این سمینار علاوه بر متخصصان و اساتید بین‌المللی، از کارشناسان و افراد مطرح داخل کشور نیز دعوت به عمل آمده است تا با ارائه مقالات و شرکت در این سمینار، به هرچه پربارتردن این رویداد کمک کنند.
      دکتر دقیقی همچنین از حضور پروفسور یان دان که از اساتید برجسته علوم اکچوئرال در سطح بین‌المللی است در این سمینار خبر داد و افزود: سخنران اصلی سمینار روش‌های مدرن در علوم اکچوئرال، این استاد برجسته است که بی تردید حضور ایشان فرصت مغتنمی برای فعالان عرصه بیمه وبه خصوص دانشجویان خواهد بود .
      معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، در خاتمه بیان کرد: فراخوان این سمینار در اوایل هفته آینده در سایت پژوهشکده اعلام و محورهای اصلی آن نیز مشخص خواهد شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.