• حضور فعال شرکت بیمه سینا در چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ، اماکن تفریحی و شهربازی

      حضور فعال شرکت بیمه سینا در چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ، اماکن تفریحی و شهربازی

      کارشناسان بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه سینا در چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و اماکن تفریحی،شهربازی،پارکهای تفریحی حضور فعال داشتند

      جهت معرفی بیمه های عمر و سرمایه گذاری صورت گرفت
      حضور فعال شرکت بیمه سینا در چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ، اماکن تفریحی و شهربازی

      کارشناسان بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه سینا در چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و اماکن تفریحی،شهربازی،پارکهای تفریحی حضور فعال داشتند .
      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا – این نمایشگاه که مورخ 23لغایت26 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های
      بین المللی تهران برگزار شد و شرکت بیمه سینا در سالن 27 این نمایشگاه با حضور کارشناسان بیمه های عمر و سرمایه گذاری با ارائه بروشور و هدایا پذیرای بازدیدکنندگان بود .
      نمایشگاه بین المللی تجهیزات و اماکن تفریحی،شهربازی،پارکهای تفریحی که در جوار و همزمان با نمایشگاههای طلا و جواهر و گردشگری برگزار شد فرصتی مناسب برای شرکت بیمه سینا فراهم آورد تا بازدید کنندگان را با بیمه های عمر آشنا کند .
      در این نمایشگاه تعدادی بیمه عمر برای بازدیدکنندگان صادر شد و با برخی شرکت های بزرگ نیز برای انعقاد قرارداد مذاکراتی صورت گرفت .
      شایان ذکر است شرکت بیمه سینا با برنامه ریزی بلند مدت و با هدف گسترش شبکه فروش ، نفوذ بیشتر در بازار بیمه های عمر کشور و نیز توزیع مناسب ریسک به فروش و بازاریابی موثر در عرصه بیمه های عمر در سطح کشور و فرصت هایی نظیر نمایشگاهها و جشنواره ها اقدام می نماید.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.