• کارکنان بنیاد مستضعفان بیمه "یارمند" شدند

      کارکنان بنیاد مستضعفان بیمه "یارمند" شدند

      پرسنل ستاد مرکزی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از مزایای پوشش بیمه سرمایه گذاری سینا (یارمند) بهره مند شدند.

      به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلای ،این مطلب را  مرتضی حاجوی مسئول شعبه بیمه سینا در ستاد بنیاد اعلام کرد و توضیح داد: این بیمه نامه  در سال های گذشته بیمه حادثه و عمر را در بر می گرفت، اما در شکل امسال « یارمند» علاوه بر بیمه های عمر و حادثه حق بیمه به صورت سرمایه در صندوق سرمایه گذاری اندوخته می شود و بعد از گذشت سه سال به سود دهی می رسد .

      او ادامه داد: اشخاص  بیمه شده در طرح یارمند می توانند با اخذ پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت ازکار افتادگی دائم و کامل ناشی از حادثه یا بیماری از پرداخت حق بیمه حداکثر به مدت 10 سال معاف شوند و همچنان پوشش بیمه ای شان ادامه داشته باشد.

      به گفته وی ، یارمند  نسبت به بیمه نامه عمر و حادثه پرسنل در سال  های گذشته شاخص های درمانی و پوشش های بیمه ای را با سقف بالاتر دارد و با سود بیشتر برابر با 25.3 درصد محاسبه و به بیمه شده پرداخت می کند.

      او افزود :  بیمه شدگان پس از گذشت 10 سال از پرداخت حق بیمه خود می توانند سود حاصل از حق بیمه تعلق گرفته را به صورت مستمری دریافت کنند.

      به گفته وی، پرداخت سود مشارکت در منافع علاوه بر سود تضمینی ، پرداخت کامل سرمایه فوت به ذینفعان  در صورت فوت بیمه شده بلافاصله  پس از شروع اعتبار بیمه نامه ، پرداخت وام از محل اندوخته بعد از سال دوم بدون نیاز به ضامن و وثیقه ، امکان برداشت از اندوخته در صورت نیاز قبل از پایان مدت بیمه نامه ، پرداخت اندوخته بیمه نامه به صورت یکجا یا به صورت مستمری در پایان مدت بیمه نامه  و پرداخت سرمایه فوت حداکثر 30برابر حق بیمه سالانه به ذی نفع ها به همراه اندوخته بیمه نامه در صورت فوت بیمه شده از مزایای مهم یارمند به شمار می رود.

      حاجوی همچنین اظهار داشت:  پرداخت سرمایه فوت حداکثر 120برابر حق بیمه سالانه به ذینفع ها به همراه اندوخته بیمه نامه  در صورت فوت بیمه شده در اثر حادثه ، پرداخت مبلغی معادل حداکثر 30برابر حق بیمه سالانه در صورت از کار افتادگی یا نقص عضو بیمه شده در اثر حادثه یا بیماری ، پرداخت 30 درصدی سرمایه فوت در صورت ابتلا به امراض خاص ( سکته قلبی و مغزی ، جراحی  عروق کرونر ، سرطان و پیوند اعضای اصلی بدن ) به صورت غرامتی ، معافیت از پرداخت حق بیمه حداکثر 10 سال و برخورداری از تمام مزایای بیمه یارمند در صورت از کار افتادگی کامل دائم در اثر حادثه یا بیماری و پرداخت اندوخته سرمایه گذاری در پایان مدت قرار داد از دیگر مزایای این بیمه نامه است.

      او وعده داد : کارمندان به ازای خرید هر بیمه نامه  از 20درصد تخفیف شخص ثالث ، 20 درصد بدنه و 60 درصد بیمه اتش سوزی منازل بهره مند می شوند.

      حاجوی با اعلام آمادگی بیمه سینا برای همکاری با تمامی سازمان ها و شرکت ها پیشنهاد کرد که این نهادها برای عقد قرار داد کلی و برخوداری از خدمات یارمند اقدام کنند تا  بدین طریق موجب آسایش و رفاه حال کارکنان خود شوند.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.