• بیمه سینا خدمات ویژه "بیمه درمان" را اعلام کرد

      بیمه سینا خدمات ویژه "بیمه درمان" را اعلام کرد

      بیمه سینا به منظور رفاه حال بیمه شدگان خدمات ویژه پوشش بیمه درمان خود را اعلام کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، صدور معرفی نامه بیمارستانی در ساعات غیر اداری و تعطیلات رسمی کشور، از جمله این خدمات به شمار می رود که متقاضیان در مواقع اورژانسی می توانند برای دریافت این خدمت بیمه ای با شماره همراه 09127852283 تماس بگیرند و در بیمارستان های طرف قرارداد تهران بستری شوند؛ این شماره تلفن بعد از اتمام وقت اداری از ساعت 16 هر روز تا ساعت 7:30 بامداد روز بعد  و در تمامی ساعات روزهای تعطیل سال آماده پاسخگویی است.

      خدمات ویژه بیمه سینا همچنین شامل صدور معرفی نامه بستری در روزهای جمعه  می شود که بیمه شدگان برای بهره مندی از این خدمت بیمه ای می توانند از ساعت 9 تا 12 روزهای جمعه به ساختمان معاونت اجرایی اشخاص شرکت بیمه سینا، به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان شهید حسینی، مقابل بیمارستان تهران مراجعه کنند یا با شماره 94-88342991 تماس بگیرند.

      مشاوره 24 ساعته

      بیمه سینا علاوه بر این خدمات، شماره تلفن آنکال 7-88342966 را برای  پاسخگویی به  پرسش های بیمه شدگان اختصاص داده است تا درباره  مدارک لازم و نحوه صدور معرفی نامه بیمارستانی و همچنین  مدارک لازم و نحوه دریافت خسارت درمان، به صورت شبانه روزی اطلاع رسانی کند. اطلاع از نام بیمارستان های طرف قرارداد در تهران نیز با این شماره امکان پذیر است.  

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.