• برگزاری کلاس آموزشی C.R.M در بیمه سینا

      برگزاری کلاس آموزشی C.R.M در بیمه سینا

      کلاس آموزشی C.R.M(مدیریت ارتباط با مشتریان) بیمه سینا در سطح مدیران شعب کل کشور برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، واحد تحقیق و توسعه این شرکت کلاس C.R.M را باحضور 50 تن از مدیران شعب و دیگر  مدیران ارشد خود برگزار کرد.

      رافی آودسیان مدرس مدیریت ارتباط با مشتریان  در این جلسه آموزشی تاکید کرد: باید برای کسب توانایی های جذب مشتری از نرم افزاری استفاده شود تا توانایی های بالقوه  را به بالفعل تبدیل کند.

        وی ادامه داد: مدیر عامل شرکت بیمه سینا همواره بر  اهمیت  نرم افزار C.R.M  برای پیشبرد اهداف سازمان و رفع مشکلات در رابطه با مشتریان بیمه گذار تاکید فراوان دارد و ما هم در این زمینه در حال به روز رسانی سیستم های مشتری مداری هستیم.

      آودسیان همچنین اظهار داشت: : مدیریت ارتباط با مشتریان با تعامل بین نیروی انسانی و نرم افزارC.R.M  محقق می شود و هدف از برگزاری این کلاس تبادل اطلاعات ، یافتن مشکلات و حل آنها  و بهترین تصمیم گیری هاست.

      بر اساس این گزارش، کیومرث رعیت معاون برنامه ریزی و منابع انسانی بیمه سینا نیز در این جلسه آموزشی اظهار داشت: مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتری، سرلوحه استراتژی شرکت است و می کوشیم تا در  زمینه حفظ مشتری از طریق C.R.M    بیمه سینا به عنوان بهترین بیمه گر مطرح شود.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.